شما اینجا هستید : خانه  »  دانلود فیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم های ایرانی جدید   »   دانلود فیلم ایرانی گاراژ ۸۸۸

دانلود فیلم ایرانی گاراژ ۸۸۸

دانلود فیلم ایرانی گاراژ ۸۸۸

دانلود فیلم ایرانی گاراژ ۸۸۸ با لینک مستقیم

(در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود)

دانلود فیلم ایرانی گاراژ 888

نام فیلم : گاراژ ۸۸۸
ژانر :اجتماعی ،خانوادگی ،
کارگردان : سام کلانتری
نویسنده : سام کلانتری
بازیگران : فرهاد آییش ,رویا تیموریان ,رامین حیدری فاروقی ,مصطفی زمانی ,مسعود رایگان ,شقایق دهقان ,مائده طهماسبی ,مهراب قاسمخانی
محصول کشور : ایران
سال تولید : ۱۳۹۵
زبان : فارسی
کیفیت : بالا
خلاصه داستان :برنامه گاراز ۸۸۸ فصل اول این مجموعه پس از یک سال پژوهش درباره اَبَر خودروهای جهان با همکاری شرکت «تنجرین» تولید شده است. که با حضور چهره ها و هنرمندان کشورمان این برنامه پخش خواهد

پس از پخش مجموعه تاپ گیر با نام تخت گاز به زبان فارسی، بسیاری بینندگان ایرانی به این فکر افتادند که جای چنین مجموعه مهیج و مفرحی تا چه حد در کشورمان خالیست.

ماحصل این جریان شکل گیری موجی از افراد، رسانه ها و کارشناسانی بود که تلاش برای ساخت مجموعه ویدیویی با محوریت موضوعات خودرو را آغاز کردند و البته که در بسیاری موارد به جایی هم نرسیدند.

البته این یک واقعیت است که براساس اطلاعات آماری و تحلیل شرایط فعلی، محوریت محتوای تولید شده در فضای اینترنت هر روز بیشتر از دیروز به سمت ویدیو میل می کند و بسیاری رسانه ها خواه و ناخواه نیاز به تولید و ساخت مجموعه های ویدیویی خواهند داشت، اما فضای شکل گرفته در زمینه تقلید از تاپ گیر تا حد زیادی از روند این جریان متفاوت است، چرا که بسیاری افرادی که پیش از این اساسا نقشی در نقد و بررسی خودرو نداشته اند تنها با تفکر دست یابی به گوشه ای از موفقیت، لذت و شهرت تاپ گیر در این راه قدم می گذارند.

حواشی تولید

در این میان حدود یک سال قبل بود که تولید مجموعه ای به کارگردانی سام کلانتری و تهیه کنندگی سامان مقدم با بودجه قابل توجه و شرایط متفاوت در محافل مرتبط با خودرو خبر ساز شد.

مسلما دست یابی به خودروهای مطرح جهان (به لطف فیلم برداری فصل اول این مجموعه در یکی از کشورهای همسایه) و برخورداری از تیم تولید با تجربه و قدرتمند و مشهور می توانست نقطه عطفی در تلاش های برنامه سازی با محوریت خودرو باشد.

چاشنی دیگر این تلاش که قرار بود با نام اسب بخار ارائه شود نیز، دعوت از شماری از بازیگران مشهور کشورمان برای حضور در این برنامه بود که بار دیگر راهکاری تکراری برای فراگیر کردن این برنامه به نظر می رسید و یکی دیگر از شباهت ها به تاپ گیر محسوب می شود.

با این حال زمان گذشت و از ارائه این مجموعه در شبکه پخش خانگی خبری نشد، کمی بعد شایعات غیر رسمی مبنی بر غیر مجاز بودن استفاده از نام اسب بخار قوت گرفت، چرا که گروه دیگری از همکاران هم اکنون تحت عنوان اسب بخار به تولید محتوای خودرو محور مشغولند و ظاهرا حق مالکیت این برند را در اختیار دارند.

به هرحال اسم مجموعه به گاراژ ۸۸۸ تغییر کرد اما زمان پخش برنامه مرتبا به تعویق افتاد تا دیروز مورخ ۲۰ اردیبهشت که سرانجام اولین قسمت گاراژ ۸۸۸ راهی مراکز پخش خانگی شد.

ظاهرا این مجموعه با حمایت مالی یکی از شرکت های فعال در زمینه عرضه کف پوش خودرو شکل گرفته و تبلیغ این شرکت در جای جای برنامه دیده می شود.

تیتراژ بر خلاف تصور بسیار ساده و با استفاده از خودروهای مدل شکل گرفته و حتی یک پلان استفاده از خودروهای واقعی یا فضای پیست و برنامه نیز در آن دیده نمی شود.

انتخاب علی قربان زاده به عنوان مجری اصلی برنامه تا حدی منطقی به نظر می رسد، همچنین یکی از کارشناسان و نویسندگان قدیمی هفته نامه دنیای خودرو به نام مانی حدادی نیز در زمینه نگارش متن های فنی مجموعه نقش دارد و به تنهایی بار کارشناسی گاراژ ۸۸۸ را به دوش می کشد.

اما به جز این دو نفر ، مجری دیگری نیز به نام نیما طبیبی نیز در مقابل دوربین ظاهر می شود که اتفاقا نام ایشان در بخش سرمایه گذاران مجموعه نیز در کنار برادرشان نیوشا طبیبی ذکر شده است و علیرغم یدک کشیدن عنوان کارشناس برای آقای طبیبی به نظر نمی رسد که نظرات ایشان در حدی بالاتر از یک علاقه مند به خودرو باشد

مشکلات فنی و کیفی

تقریبا در سرتاسر برنامه مخاطب شاهد گپ و گفت دو مجری اصلی برنامه (علی قربان زاده و نیما طبیبی) خواهد بود اما متاسفانه در میان اظهارات ایشان کمتر اثری از تست و بررسی یا نکات کارشناسی مربوط به خودرو و توصیف تجربیات رانندگی دیده می شود.

بخش نخست برنامه به معرفی و بررسی جزئی فیات ۵۰۰ آبارث اختصاص دارد اما تا پایان این بخش علت این بررسی برای مخاطب روشن نمی شود، همچنین تلاش برای هیجان انگیز جلوه دادن این خودرو با اشاره به ارتباط رنگ و شمایل بدنه به خودروهای فراری نیز توجیهی ندارد به خصوص که کمی بعد تر مشخص می شود که یک فراری F12 نیز در گاراژ ۸۸۸ (که در واقع یک مرکز خدمات تخصصی خودروست) وجود دارد.

اشتباهات و موارد عجیب متعددی در جزییات ساخت این قسمت دیده می شود که پرداختن به یکایک آن ها در این مطلب نمی گنجد اما برای مثال کافیست بدانید که در هنگام تست مختصر فیات ۵۰۰ در فضای پیست اتودروم دوبی، معیار سنجش خودرو حداکثر سرعت لحظه ای در نظر گرفته شده است و نه زمان طی یک دور پیست که اشتباهی بسیار عجیب و باورنکردنی محسوب می شود.

سایر اپیزود های برنامه به بررسی درجا و بدون حرکت خودروهای شاخصی مانند بوگاتی ویرون یا رنجرور VOGUE اختصاص دارد اما رانندگی با این خودروها با سرعت بسیار اندک در فضای گاراژ یا خیابان های درون شهری صورت می پذیرد و از این رو نکته خاص یا هیجانی انگیزی برای مخاطب به همراه ندارد.

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : ۰ در حال بررسی : 0

هشت − پنج =